Petra Uberalová

14.07.2013 19:49

 

Ako si sa dostala k tenisu? - Moja cela rodina hrala basketbal, ale tatino si chodieval zahrat tenis rekreacne a ja som sa pozerala, zapacilo sa mi to a skusila som.

Ako momentálne prebieha tvoj tréning? - Trening zacina uz polhodinovou rozcvickou (beh/bike, imitacie uderov, cviky s expanderom), pokracuje rozohravkou + cviceniami, ktore zada pan trener a konci stretchingom. Ako druhu fazu chodim behat alebo cvicim vo fitku.

Ako by si popísala svoj herný štýl? - Môj herný štýl je útočný, snažím sa taktiež meniť rytmus a chodiť do liftovaných volejov.

Kto je alebo bol tvojim tenisovým vzorom? - Obdivujem nielen hru, ale aj správanie sa Rogera Federera na kurte a je mojím dlhodobým favoritom.

Čo považuješ za svoj najväčší tenisový úspech? - Najväčším úspechom považujem obe víťazstvá na Majstrovstvách Európy do 14 rokov a do 18 rokov. Velmi si cenim aj finále štvorhry na US Open juniorov.

Aká bola tvoja najťažšia protihráčka? - Medzi ťažké protihráčky s ktorými som hrala patrí napríklad Putintseva, Sasnovich a Savchuk, ktore sú vysoko v ženskom rebríčku.

Aký je tvoj obľúbený povrch? - Môj obľúbený povrch je antuka.

Ako relaxuješ mimo kurtov? - Keďže som pred týždňom zmaturovala, tak na mimoskolske aktivity veľa času nebolo. Každopádne rada vybehnem von s kamarátmi alebo s mojím psíkom Brunom.

Ak by si nehrala tenis, akej profesii by si sa venovala? - Ak by som nehrala tenis, tak by som sa asi zapojila do nejakej hip-hopovej alebo latino tanečnej skupiny a pohybovala sa v oblasti módy, ak by to bolo možné.

Akú hráčku by si si vybrala na štvorhru? - Z junioriek Taylor Townsend jednoznačne. Povedala by som, že je to rodená deblistka.

Akého hráča by si si vybrala na mix štvorhru? - S mixovanou štvorhrou skúsenosti ešte nemám a ani som zatial nad tým nerozmýšľala.